Alla inlägg den 9 december 2010

Av Anna - 9 december 2010 18:13

Jag tänker inte berätta allt men jag kan berätta om vad vi åt i skolan, för idag åt vi faktiskt JULBORD! jag tog Jansons frestelse, köttbullar, en korv (som jag gav till Kristoffer. Jag hatar korv vet inte ens varför jag tog den haha), en skink bit, 2 ägghalvor, 2 olika sorters sill, lax och nån romsås till Laxen. Super gott men shit vad mätt man blev. ahde super diskution under lunchen med kristoffer så man åt utan att tänka på att man åt men ändå!



Av Anna - 9 december 2010 18:10

Idag var första gången på gymmet. Anders min personliga tränare och sjukgymnast visade mig hur alla maskinerna fungerade och jag fick lov att prova på en hel del. Jag fick först använda mig utav en cykel där man använder både armar och ben, man kunde ställa in hur trögt man ville ha det också stod det hur mycket kalorier som man brände och hur långt man cyklat. Man hade den igång i 10 minuter. Det sög otroligt mycket i mina ben, oj vad jag är dåligt tränad! Sedan fick jag göra 5 olika träningsmaskiner som tränade armarna på olika sätt. Det gick jätte bra och kändes bra. Anders var jätte duktig och visade hur bra som helst. Han satte på olika vikter efter vad som passade mig. Efter att jag tränat armarna så sa han att de kan vara tråkigt och enformigt att bara träna armarna så jag fick lov att träna benen och magen också. Han satte mig i två olika maskiner en som man tränade benen genom att sträcka ut dem och föra in dem så man hade dem i 90grade och när man förde ut föste man en vikt. Den andra var en maskin som tränade ljumskarna, oj vad det kändes och oj vilken mjölksyra jag fick! Det var otroligt roligt och det kändes så bra i kroppen efteråt. Imorgon kommer jag säkert ha jätte träningsvärk men det är det värt. Ser fram emot nästa gym besök.

Ovido - Quiz & Flashcards