Alla inlägg den 8 december 2010

Av Anna - 8 december 2010 23:55

Det finns otroligt mycke tatt säga om mina föräldrar, min pappa är en gubbe på snart 45 år, han är fd lastbils chafför men jobbar nu som montör på  Blenta. Min mamma fyller snart 40år och jobbar med barn som bor hemma hos oss. Pappa är väldigt dominant och det märks att det är han som bestämmer här hemma. Mamma är den som gör de mesta hemma sysslorna. men i min familj är de viktigt att jag och min syster hjälper till dock gör hon inget om hon verkligen inte blir tjatad på typ 100 tusen gånger, och föräldrarna orkar inte tjata. Därav är det mer Anna som gör alla saker, alltså jag. Mina föräldrar är svåra att beskriva, jag ser inte dem som särskilt kärleks fulla till varandra så ofta. Pappa kan dra riktigt jobbiga skämt och han tror att ha när roligt fast han inte alls är det. Jag kan inte prata så öppet med dem om allt för jag känner att dem bara missförstår. Dem förstår aldri ghur jag menar när jag säger något utan dem tar det på helt fel sätt. Antingen utrrycker jag mig fel eller så är dem dåliga på personkänsla.

Det var lite om mina päron ^^

Ovido - Quiz & Flashcards