Alla inlägg under november 2010

Av Anna - 22 november 2010 16:52

Ibland så blir man bara arg, trött på allt. man kämpar och kämpar, men faller ändå. Vi är alla människor döm  mig inte. Låt mig få vara jag, låt mig få stå upp för vad jag tycker. Jag kämpar för min framotid inte för att bli omtyckt av dig. Men det hade underlättat.   

Av Anna - 14 november 2010 12:52

Det som ligger mig kär <3

  

Av Anna - 9 november 2010 21:08

Nu har vi hållt ihop som vi, istället för du och jag i 2 hela månader

tänk vad tiden bara flyger förbi! 

Älskar dig Pontus <3

För världen är du bara Någon för mig är du hela världen <3 Det finns ingen som du.   

Av Anna - 7 november 2010 19:46

Lovet har bara flugit förbi som i en dröm, en dimma, ett äventyr.

Redan på fredagen direkt efter skolan hoppade jag på tåget upp mot Växjö. På tåget från malmö till Alvesta satte ja mig ner också kom det en man och satte sig brevid mig. Han frågade om han skulle ta upp min växka på hatt hyllan och det tyckte jag var okej, självklart sa man tack och då säger den utlänska unga mannen "jag alltid hjälpa dig"  man bara jaja okej.... sen skulle ja byta vagna så gick frammåt i vagnarna och satte mig ner ,efter ett tag upptäcker jag att mannen kommer och sätter sig brevid mig igen! och hela tiden sitter han och puttar på mig. Han skrev sitt mobil nummer på sin mobil o försökte få mig att se det och sen skrev han ett sms på sin mobil där det stod "kan jag få ditt nummer" jag låtsades att jag inte såg honom omch tog fram min mobil och skrev sms till Pontus istället. Jag skrev så att han tydligt kunde se att ja skrev med min pojkvän. men han fortsatte ända tills han skulle hoppa av. Knäppa typer det finns!

Kvällen spenderades på lan hos Martin och man fick träffa lite smålänningar, det var trevligt!

Lördagen spenderades på bio och på stan i Växjö, jag fick kolla i en kyrk och vi satt vid vattnet, vi kollade på massor med ankor och inne i stan spelade en musik kår där en 4H-are spelade i, så det var roligt att se! Sen åt vi Pizza och hade mys i hela kvällen.

På söndagen var vi på Teleborgs slott, en galleria och Växjö 4H gård. Det var otroligt roligt och jag fotade en hel del, lägger upp bilderna här :D Pontus körde <3

  Växjö 4H Gård

  kaninungar på 4H

   Duva på 4H

   Doris på 4H

   Get på 4H

 

Teleborgs slott

  

  

    

      

     

Av Anna - 7 november 2010 19:38

Då harman skrivit in sig på körskolan, ska snart anmäla mig till en teorikurs med 8 teori tillfällen och då ingår teori böcker osv. sen efter jul tänkte jag börja övningsköra om allt går som de ska med operationerna.   

Ovido - Quiz & Flashcards