Alla inlägg den 10 december 2010

Av Anna - 10 december 2010 21:02

Jag brinner för mina djur, det är liksom den största delen av mitt liv. Djuren betyder otroligt mycket för mig. jag har marsvins uppfödning och jag brinner för dessa djur, otroligt vackra och speciella djur. Som faccinerar mig riktigt mycket! Dem föds med öppna ögon och päls, det är så otroligt! Sen är dem underbara med sitt lilla kuttrande, de är så mysigt ljud! Sen har jag även kaniner och dem hopptränar jag och avlar lite grann på, inte i så stor utsträckning. Jag har även en egen hund som är min lilla ögonsten, en bortskämd tös på 1 och ett halv år. Hon älskar Agility men tycker inte alls om utställningar, Hon vet ju redan att hon är snyggast så varför få det bevisat på ett papper? Hon är en otroligt speciell hund, som inte går att beskriva med ord. Man måste träffa henne för att förstå hur hon är. Men man kan säga att hon är inte som alla andra. Älskade Nelly <3  

Ovido - Quiz & Flashcards