Alla inlägg den 17 december 2010

Av Anna - 17 december 2010 23:45

Den här veckan har vatt galen! 

Den har innehållit massor med snö! 

Asså torsdagen var galen åkte in till ystad för att träna sjukgymnastik men mitt sår har spruckit upp igen så min sjukgymnast kom fram till att jag inte fick träna men jag hade redan värmt upp med 20 minuter på tränings cykel. Sån man använder amarna också på. Så ja fick tränat lite, 88 kalorier blev man med ;) Sen snö storm och alla skickades hem klockan 12 från skolan pga vädret! På fredagen kom nästan ingen till skolan, vi var jätte få! och ändå var de bättre då men det började snöa på kvällen. I fredags krockade Skurups skolbuss med min granne utanför vår hage, det var galet! Asså de tog mer än 90 minuter innan de kom en bärgningsbil, men vår grannsämja är bäst. Några kokade kaffe till de inblandade och några stod som stöd och vi alla hjälptes åt så gott vi kunde och spärrade av vägen osv. Ingen skadades men buss chaffören var ordentligt chockad! 

Nelly har börjat löpa, stora flickan. Ikväll är det Julsoppa hos grannen Ann. Härliga liv :) 

  

Ovido - Quiz & Flashcards