Alla inlägg under mars 2010

Av Anna - 27 mars 2010 18:41

Har varit på ikea idag, köpte ett smink/smycke bord, en spegel, en skrivbords stol och en vanlig stol! Nu har jag kämpat med att försöka bygga ihop smycke/sminkbordet men gjort fel 3 gånger och nu gav jag upp och ringde max som ska komma och hjälpa mig att fixa ihop det :D hahaha  Jag har inget tålamod kvar och söndriga händer! Snickra är inte min grejj, det är pågagöra!!!

Av Anna - 20 mars 2010 16:10

Var på utställningen idag med min Älskade Aromas Caprinelle <3

Hon visade sig fint och var jätte duktig, dom två hundarna hon mötte var magra och jätte små! Hade lite päls! men ändå så tyckte domaren att Nelly hade korta ben, för mycket vitt i ögonen, rörde sig dåligt, dåligt bett osv så hon blev 2a av 3! Men den som hon förlora över var sjukt liten och smal... Hade den vatt fin så hade man inte blitt lika besviken. mamma tyckte inte att jag skulle bli besviken men det blev jag! Aja för mig är hon alltid världens finaste och vackrast hund!

Min lills Dunboll och bästa kompis Nelly <3        

Ovido - Quiz & Flashcards