Alla inlägg den 19 december 2010

Av Anna - 19 december 2010 00:00

Runt 13 tiden idag när jag satt och spelade datorspel hörde jag att det pep till otroligt konstigt i buren så jag fattade att nu var det dax! jag hade burit buffy 30 minuter innan för att kolla hur öppen hon var. Hon var lika öppen som dan inna tyckte jag. Men hon var igång och födde, den ljusa hade precis kommit ut hinnan var kvar och allt. sen tog de ca 10 minuter dem var otroligt sjukt långa! sen kom de en mörk till sen snurra Buffy massor och helt plötsligt säger jag till mamma "kolla vi missade ju att den hade halva huvudet vitt! nej men de var ju en till! nu är dem tre" 

Sen tog de inte lång tid fören den fjärde kom och sen kom moder kakan. Det gick otroligt fort när de väl kom igång ordentligt. Ungarna är otroligt fina och minst ena kommer få stanna. Det blev 2 honor och 2 hanar.

Bilder får komma sen :) 

Ovido - Quiz & Flashcards