Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Möte med Plastikkirurug, läkare och ortoped

Av Anna - 2 mars 2011 15:41

Åkte in till malmö idag, jag och mamma gick på jägersro center i ca 30 min och kollade på bokrean och köpte thai mat. Sen åkte vi till sjukhuset på vägen dit mötte vi mormor som visade oss vägen till den ingången jag skulle in på. det åär stort där! Sedan fick jag träffa plastikkirurg, läkare och ortoped. Mycket trevliga måste jag säga och dem lyssnade verkligen på mig. första gången jag känner så faktiskt.

Dem ska ta ut plattan, sen tar dem och gör ett hål i höften på mig och skrapar på benet för där är märg som gör att de läker fortare så ska dem sätta de vid nyckelbenet också ska dem sätta in en ny platta. försöka göra ärret finare men de går inte så värst bra att göra de bättre. Sen ett år senare kommer ja ev få opereras igen för att ta ut plattan. men inget är läkt nu så jag har gått i 7 månad i onödandan.

och förra operationen gick snett på nått sätt och därför har INGET läkt!

och de ska ta högst 8 veckor tills operationen men dem skulle försöka skynda sig så jag kunde va på praktiken  i maj men dem kunde inget lova och antagligen får ja inte gå ut på praktiken då ja har öppet operation sår.. .

och jag kommer ha sjukt ont i höften i ca 2 veckor efter operationen!


JAG VILL INTE!!!

hur ska jag kunna ta körkort? hur ska jag kunna hänga med i sko.lan Lärararna (förutom martin) sammarbetar inte särskiklt bra för att ja ska kunna göra saker i förväg. Idrottsläraren sätrter förtfarande ogiltig frånvaro trots prat med rektor och mentor!! Att han inte fattar!!!! Jag blir så ledsen och frustrerad! Hur skulle jag gjort med djuren om jag inte haft min mamma?! Jag älskar dig mamma!! <3

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 20 mars 2011 12:24


Mockar marsvin burar just nu och har precis diskat alla skålarna. Nelly och jag var på promenad i morse och herre gud vad härligt det var efter mockningen ska vi ut igen och sen ska jag göra ansiktsmask och ta hårinpackning. PÅ tisdag är operatione...

Av Anna - 20 mars 2011 10:02

I torsdag var jag i Djurparken och hade teknik kurs. det var otroligt roligt här kommer bilder som Fotografen Alf jönsson tagit :D                ...

Av Anna - 17 mars 2011 19:50


När man ger upp hoppet om att klara detta.   Tur att de finns några ljus glimtar i en liv <3    ...

Av Anna - 14 mars 2011 21:43


Har varit på en otrolig helg i stokcholm med 4H och jag var med på Riksfinalen för första gången. Jag visste inte särskillt mycket om vad det gick ut på och man fick inte så mycket info men det gick ju ändå. vi kom 11 av 12 men vad gör det vi hade ju...

Av Anna - 10 mars 2011 21:04

Sammanfattning om allt som hänt mig sen olyckan för er som inte hängt med riktigt. Jag trillde av en häst och bröt nyckelbenet den 27/7-10, åkte in till ystad där dem sa att jag skulle komma tillbaka om en vecka igen... sen skickades jag hem och...

Ovido - Quiz & Flashcards