Alla inlägg den 18 december 2010

Av Anna - 18 december 2010 23:56

Mina drömmar handlar om att bli veterinär. Jag önskar att jag har kvar min kämpar glöd och ilja att bli veterinär. Det finns stunder drä jag tvivlar på mig själv. Det är inte alltid lät. Men jag gör verkligen mitt bästa för att lyckas! Jag ska kämpa så gott jag kan sen får framtiden utvisa resetn. 

Jag har även en dröm om att bli stor marsvinsuppfödare med otroligt fina djur och en framgång inom svenska marsvinsavel. det är något som ligger mig varmt om hjärtat och varje stund med dessa underbara djur förgyller mitt liv! 

Jag vill ha en vanliga och mycket underbar familj coh självklart ser jag framemot att ha barn någon gång i framtiden och det hade varit otroligt roligt att leva med en livkamrat med ett djurintresse precis som jag har. Men jag tycker inte att det är otroligt viktigt att personen har det i lika hög grad som jag men jag vill inte leva med någon som begränsar mina drömmar och mål i livet! 

  

Ovido - Quiz & Flashcards