Alla inlägg den 12 december 2010

Av Anna - 12 december 2010 18:57

jag har inte en bästa vän jag har många bra vänner. 

Mari är en super tjej som jag kan prata om allt med, flumm och allvar, sjuka människa. älskar dig <3 

Kristoffer är en kille i min klass som är super härlig, rolig och snäll. Vi funkar bra tillsammans, shoppar ihop, räknar matte och har riktigt skojj :D 

Johanna A. En super kompis som går i min klass. Hon är en vän som man kan prata kärlek med :D <3

Johanna N-J En underbar tjej med så många tankar och funderingar, riktigt smart och duktig. En förebild <3 

Daniella en tjej i min klass som verkligen säger vad hon tänker och tycker, super rolig tjej. 


Har massor med fler otroliga vänner men man kan inte skriva om alla. Så även fast jag inte nämt dig så betyder de inte att ja inte tycker om dig. Vän är inget man bara blir, vänskap är något man arbetar upp. Glöm inte att jag älskar alla mina 4H kompisar och alla jobbkompisar. <3 


Pontus <3 En vän som har blivit mer än vän <3 

     



Ovido - Quiz & Flashcards