Alla inlägg under oktober 2010

Av Anna - 20 oktober 2010 23:34

Fick träffa den 12de Ranviden idag :D älskade lille Tino. Nu är jag världens stoltaste faster!! <3   

Av Anna - 14 oktober 2010 22:04

Då har man genomfört sin tredje konsert med Sanna Nielsen, lika trevligt denna gången och hon kände tom igen mig :D underbart :D <333 Det var otroligt roligt och jag känner mig som i enstas just nu :D


Måste bara berätta vad som hände när

jag stod i kön för o vänta på o få köpa CD så vände sig en dam om och tittar på mig med stora ögon sen tittar hon på sanna och sen på mig igen och sen bara skriker hon "HJÄLP!!! vad ni var lika!!!! är du Sanna´s syster ??"

hahah ja bara "nej men tack <3"

hon bara "va söt du är så himla lik! sån chock ja fick!!" ja bara "hehe så kan de va tack än en gång blir smickrad ^^"


underbart med sånna härliga folk <3 Tack för en super kväll. lägger upp bild från föraa året och detta året :D

  

    


Ovido - Quiz & Flashcards