Alla inlägg den 5 december 2010

Av Anna - 5 december 2010 18:56

Nelly och jag har busat massor i snön de senaste dagarna, förra veckan blev jag innesnöad hela veckan! så ni kan ju tänka er hur mycket snö det var! men jag kämpade på coh gjorde lite skolarbeten hemma, men aldeles för lite de vet jag men jag får ta igen det.


Måste bara berätta vad som hände i torsdags. Ah då skulle jag ta av bandage till mitt operations sår och då ser jag att de glittra till. gick och kollade i speglen och såg att det var en skruva som stackrakt ut ur axlen! Helt sjukt!! Så vi åkte in till akuten men då fanns det ingenting dem kunde göra, så dem röntgade och sen fick jag åka hem. PÅ fredags morgonen ringde läkaren och  sa att dem bokat operations tid på onsdagen. Så jag åkte sedan på fredagen till växjö för att vara med världens underbaraste Pontus <3 och på kvällen så skulle jag byta bandage för vi skulle duscha. Då märkte jag att skruven var helt lös, också trillade den ut! Helt sjukt galet. Så helt ärligt så hade jag en skruv lös!!! Så mamma fick ringa till sjukhuset och säga som det var så dem ställde in operations tiden sån tur var.


Sen åkte jag med Kronobergs läns 4H till stockholm, det var sjukt roligt! Härligaste gänget!! <3 mycket + till er. Super mysigt var det. På söndagen åkte vi in till gamla stan och gick på julmarknado ch det snöade så vackert, det var julmusik, glögg, peppar kakor, mögelostar, wiskey ost, polkagrisar och mistlar. Så himla vacker som i en film! jag och Pontus fikade på ett Café nere i en källare, sjukt fint var det där. Lågt i tak! Drack CHai latte och åt en grädd rulle. Mums på det!


 Pontus och jag <3

   Nelly i snön <3


Älskar er Pontus Vikström och Nelly Bus <3333 Ni gör min dag.

Ovido - Quiz & Flashcards