Alla inlägg under mars 2008

Av Anna - 20 mars 2008 22:47

Ja, Påsklov, snöoväder, och sjukhus.

Var på sjukan i morse pga. svullna halskörtlar, halsont och feber. Men inget resultat så de var bara att köra hem igen, Min älskling är här och han var med mig på sjukhuset och det är jag glad för. sen mös vi framför en film och åt popcorn :) sen kom hans pappa och hämtade honnom, de skulle ut och äta lite :) så jag fick vara själv i 2 timmar. jag fattar bara inte hur jag klarade mig ^^. Själv åt jag Tonfisk och potatis gratäng mums. Sen när älsk kom hem, hade han fått ett stort påskägg av sin pappa :) Med massa godis och lite pengar i. Så nu sitter vi vid varsin dator och nördar oss haha :P Vädret är usch och pi. Smöar tusan och de lägger sig inte utan bara stannar på marken som slask och urk. Nej usch för detta väder. just nu är det storm också. usch. Men Marsvinen är i allafall nöjda och Sindi är stor och fet som en fotboll. Nu måste hennes ungar då komma snart. Jag kan bara inte vänta längre!!! :D Gissa på hur många du tror att hon får? :D jag gissar på 3 eller 4 stycken. Ha en fortsatt bra dag de få timmar som är kvar på denna dag. Puss och kram äggskals banan.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards