Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Anna - 14 mars 2011 21:43

Har varit på en otrolig helg i stokcholm med 4H och jag var med på Riksfinalen för första gången. Jag visste inte särskillt mycket om vad det gick ut på och man fick inte så mycket info men det gick ju ändå. vi kom 11 av 12 men vad gör det vi hade ju otroligt roligt och fick träffa så himla mycket folk! Underbara folk! Min syster var med på på riksnivå för första gången och on var väldigt negativ först men oj vad kul hon hade när hon väl släppte loss. Det är något man blir beroende av det är så himla kul! Med dansen och alla ramsor vi har för oss. det är verkligen avkopplande och bra för hälsan att hitta på saker med 4H. man rör på sig ,träffar människor får lära sig nya saker och får komma bort från vardagen. Dessutom så delar jag ju detta underbar intresse med min pojkvän vilket förhöjjer det änu mer. Jag har läst att det är viktigt att ha någon gemensam aktivitet med sin partner för det gör att bandet mellan varandra blir starkare! :D


Tillbaka till idag, var i skolan och det gick väl bra men är så otroligt stressad, jag har så mycket jag borde göra som jag inte gjort. det är sjukt jag kommer säkert ligga hur mycket efter som helst. Behöver en ledig dag att plugga igen på... Känner att det blir pluggande under praktiken också. Men det kan ju vara nyttigt.

om 26 dagar blir jag 18 år! och nu är det spikat ett nytt operations datum, den 22 Mars på kristoffers födelsedag och det är ju inte riktigt okej att inte kunna fira honom men Kristoffer jag har redan skaffat present och jag lovar att du ska få dem på måndagen :D


Jag saknar min pontus jätte mycket<3 Här är snyggingen i sin kosytm på PT :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards