Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Anna - 4 mars 2011 16:41

idag när jag kom hem så hade jag fått brev från sjuklhuset med typ tvättservetter med nått speciellt på som jag ska tvätta mig med under 3 duscha tillfällen innan operationen. morgonen innan op och kvällen innan op och samma morgon som op. (op=operationen) sen fick ja klistermärken som jag tror att jag ska ha med till när jag ska in och ta JÄTTE mycket blod prover nästa veckan!!! VILL INTE! så nu känner jag att jag skippar detta. Ja det är sjukt men jag blev yr i huvudet och det kändes som att jag skulle svimma och ja kallsvettades när jag såg det jag fick. Det är helt sjukt .Jag är så himla sjukhusrädd så det finns inte!!


Vi firade Ann idag hon fyllde år så mamma bjöd hem henne hit så åt vi lite och hon fick presenter och vi snackade massor som vanligt och Ann tänker ta lilla Dinozzo sen o ha hos sina grabbar så får vi se hur det går med honom och hans tass. Han föddes med en sne tass och gå på ovansidan av den.

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards