Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Anna - 1 mars 2011 20:55

imorgon ska jag på sjukhusbesöket med Plastikkirurg och ortoped! jag är sjukt nervös mamma har lovat att vi ska gå och handla lite innan så jag kan lugna mig lite. Vill verkligen få op-tid fort för de finns ju ingen anna utväg jag hade helst stått över men jag får sån panik över att jag ska opereras och ja mår inte bra av det liksom och då vill jag ju få det överstökat så man kan få ett normelt liv igen. Ja jag klagar men det är verkligen inte kul att inte få göra nått som man vill. Jag får ju inte idrotta och jag får inte sola och inte bada på badhus osv osv. Sen bär jag snett så nu börjar nacke och rygg klydda! det är inte okej! Jag vill kunna hitta på saker. Inte ett dugg kul att jag behövt skjuta upp idrotten till 3an och idrottsläraren bara håller på och accepterar inte det så han sätter ogiltig frånvaro var gång trots att ja pratat med rektorn och mentor. Sen på kvällen ska vi para Texas första försöket då ska jag passa Lillan.

Imorse skrev jag matteprov och jag tyckte att de inte gick dåligt men det gick inte super heller. Sen åkte vi till Reningsverket och fick lyssna påe n tjej som berättade om hur allt gick till och vi fick se alla stegen rätt intressant faktiskt att få se det i verkligheten och inte bara på en tavla i skolan. Man fick se hur mycket rester som faktiskt kom igenom det trodde faktiskt inte jag. Man såg tops, bindor, kondomer och någon sa att dem såg en BH. Det är mycket märkliga saker som vissa spolar ner i avloppet. Sen åt vi lunch och sen hade vi svenska lektion den var inte så kul. Men sist hade vi Labb med Martin och då gjorde vi raketer av syrgas1/3 och vätgas 2/3. Det var otroligt kul! Som det small och de började brinna lite också. Såg verkligen ut som rakter som flög iväg!

  

  

  Kristoffer   Alexander

  Kristoffer   Jasmine och Johanna

  

Jag på Kemin :D

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards