Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Anna - 2 mars 2011 16:41

Dem ringde precis från sjukhuset!

Jag ska in och ta blodprov på vårdcentralen nästa vecka och sen ska jag in på kontroll den 17 mars i malmö. Sen är operationen den 7 April. Så jag hinner fira min syster på hennes 15års dag MEN jag fyller ju 18år den 9 April och jag kommer fortfarande vara inlaggd då. Det är så himla orättvist! Att inte kunna vara hemma och fira sin 18års dag utan behöva vara inlagd på sjukhus och vara helt nerdrogad och ha jätte ont. just  min födelsedag är sjukt viktig för mig så jag är otroligt ledsen för detta! Det finns ord som förklarar hur hemskt detta är för mig. jag som är så sjuk sjukhus rädd och det är det värsta stället kag kan vara på också ska jag vara där på min 18års dag!!!


Av Anna - 2 mars 2011 15:41

Åkte in till malmö idag, jag och mamma gick på jägersro center i ca 30 min och kollade på bokrean och köpte thai mat. Sen åkte vi till sjukhuset på vägen dit mötte vi mormor som visade oss vägen till den ingången jag skulle in på. det åär stort där! Sedan fick jag träffa plastikkirurg, läkare och ortoped. Mycket trevliga måste jag säga och dem lyssnade verkligen på mig. första gången jag känner så faktiskt.

Dem ska ta ut plattan, sen tar dem och gör ett hål i höften på mig och skrapar på benet för där är märg som gör att de läker fortare så ska dem sätta de vid nyckelbenet också ska dem sätta in en ny platta. försöka göra ärret finare men de går inte så värst bra att göra de bättre. Sen ett år senare kommer ja ev få opereras igen för att ta ut plattan. men inget är läkt nu så jag har gått i 7 månad i onödandan.

och förra operationen gick snett på nått sätt och därför har INGET läkt!

och de ska ta högst 8 veckor tills operationen men dem skulle försöka skynda sig så jag kunde va på praktiken  i maj men dem kunde inget lova och antagligen får ja inte gå ut på praktiken då ja har öppet operation sår.. .

och jag kommer ha sjukt ont i höften i ca 2 veckor efter operationen!


JAG VILL INTE!!!

hur ska jag kunna ta körkort? hur ska jag kunna hänga med i sko.lan Lärararna (förutom martin) sammarbetar inte särskiklt bra för att ja ska kunna göra saker i förväg. Idrottsläraren sätrter förtfarande ogiltig frånvaro trots prat med rektor och mentor!! Att han inte fattar!!!! Jag blir så ledsen och frustrerad! Hur skulle jag gjort med djuren om jag inte haft min mamma?! Jag älskar dig mamma!! <3

  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards