Alla inlägg den 13 september 2010

Av Anna - 13 september 2010 22:46

En tjej som är för snygg ägnar för mycket tid åt sig själv, samma sak gäller killar! sluta upp med det och var er själva i stället! Ni föds väl inte med smink och hår gele??

När någon person är elak eller riktigt jobbig så är det den som är viruset och jag som är vaccinet. Inga idioter ska komma nära mig direkt!

Sträck på dig och var stolt :D

ha de toppen.

   


Av Anna - 13 september 2010 21:56

Idag har jag gullat med mina små marsvin som vanligt! Majs uppskattas mycket ska ni veta! Nelly smulade ner hela min säng med en trumma som de fanns hund kex i och dem kexen tuggade hon sönder i hela min säng!!! Bild kommer längst ner!!

Idag känns det som att jag varit ytterst dålig på att göra saker. gick en kortis promenad med Nelly i förmiddags. Sen har ja bara släppt ut henne. Känner mig som en dålig hundägare.

Mari fyller år idag GRATTIS en av alla mina bästa vänner <3 Så jag scrappade ihop ett kort till henne :)

Sen satte jag ihop en anons på kaninungar har fortfarande 3 honor kvar. men ev 2 till tingade en kommer imorgon eller i övermorgon o hämtar. Jessica med barn kom och hämta lille pojken som ska heta Persilja.

Sen var de underbara brukis mede Nelly! då får man träffa dessa underbara människor som förädlar ens liv med mycket skratt och glädje. Nelly var BÄST idag. så jävla duktig, det är detta vi ska satsa på! hon älskar det! riktigt snabb och genomför hindrena utomordentligt noga med bra eftertänksamhet innan hindret! hon är såå duktig slalom sitter inte helt än men ska träna mer hemma på de också. VI firade såklart mari och dem andra åt tårta och snälla Patrik tog med Gräddbullar till mig :D Vi sjöng för mari fast hon ville inte va med då hahaha

Tack för en underbar dag :D   

Ovido - Quiz & Flashcards