Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

fjortisar

Av Anna - 11 januari 2010 15:01

många har egna uppfattningar utav vad fjortis är. jag tror att de finns olika katergorier inom ordet fjortis. Vissa är extrema och vissa är bara de lite smått eller hur man ska säga det. Tex finns de dem med massor med brunkräm och smink så dom får ränder i huvudet och vita läppar, massa hårspray i håret och  dom dricker massa sprit och röker vattenpipa, fotar sig genom speglar och gillar posa och hänga utanför snabbmats resturanger, svär också väldigt mycket! eller så har vi den lite mildare sorten (om man ens ska kalla den de) med lagom smink, kaxig attityd, linne på linne på linne sen en gigantiskt t-skirt utanpå de och tajts gjorde i fejk jeans tyg (bör nämnas är att de går ut, klädda så utan jacka mitt i vintern) Eller så klär dem sig i mjukisbyxor och en huvtröja där luvan antingen ska vara på huvudet eller långt upp mit halsen, dem går och drar i den hela tiden så den inte ska trilla ner (de hade ju varit hemskt eller hur) Mycket hårspray och parfym ska dom ha och posa i speglar gärna med en bebis napp i munnnen!!!! Även mössa på sig inomhus gärna en riktigt ful en med toffs som hänger ner.


Anledningen till att jag skrev detta är för att se vad ni tycker om detta, och för att den "mildare sorten" är en sån som min syster är XD


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 20 mars 2011 12:24


Mockar marsvin burar just nu och har precis diskat alla skålarna. Nelly och jag var på promenad i morse och herre gud vad härligt det var efter mockningen ska vi ut igen och sen ska jag göra ansiktsmask och ta hårinpackning. PÅ tisdag är operatione...

Av Anna - 20 mars 2011 10:02

I torsdag var jag i Djurparken och hade teknik kurs. det var otroligt roligt här kommer bilder som Fotografen Alf jönsson tagit :D                ...

Av Anna - 17 mars 2011 19:50


När man ger upp hoppet om att klara detta.   Tur att de finns några ljus glimtar i en liv <3    ...

Av Anna - 14 mars 2011 21:43


Har varit på en otrolig helg i stokcholm med 4H och jag var med på Riksfinalen för första gången. Jag visste inte särskillt mycket om vad det gick ut på och man fick inte så mycket info men det gick ju ändå. vi kom 11 av 12 men vad gör det vi hade ju...

Av Anna - 10 mars 2011 21:04

Sammanfattning om allt som hänt mig sen olyckan för er som inte hängt med riktigt. Jag trillde av en häst och bröt nyckelbenet den 27/7-10, åkte in till ystad där dem sa att jag skulle komma tillbaka om en vecka igen... sen skickades jag hem och...

Ovido - Quiz & Flashcards