Alla inlägg den 3 december 2009

Av Anna - 3 december 2009 23:16

Hejsan hoppsan,

Idag flyttade min bror hemifrån det innebär att jag ÄNTLIGEN! får eget rum! Imorgon är jag ledig men ska gå upp klocken 09.00 för att städa så vi sedan kan åka till malmö och shoppa saker till mitt rum! GLAD!

Idag fick jag en hamster, han heter Harry the hamster och är dundersöt! Eftersom att jag inte kunde ha fåglar så fick jag en hamster i stället!! :D

Jag var på julbord med kören, men när klockan närmade sig 9 och jag hade ätit sill, julskinka och gröt började jag bli väldigt trött, men vi skulle sjunga 21.30 så var bara att sitta kvar o vänta, hihi efter vi hade sjungit så åt jag pepparkakor, sen fick pappa komma och hämta mig och nu sitter jag här och skriver, anledningen till att vi är lediga i morgon var att dom skulle hyra ut våra skolsalar för nån föreläsning eller nått imorgon. det komiska är att lärana kallade det studera på egen ort men erm, tror dem att nån kommer plugga? haha ne vilket skämt liksom XD.

ne nu ska jag tassa till sängs ha en underbar fortsatt kväll puss haj.  

Ovido - Quiz & Flashcards