Alla inlägg den 1 december 2009

Av Anna - 1 december 2009 20:46

ja de var länge sen man skrev här, i varje fall beror de på skolan, har pluggat massor och verkligen satsat och det har gett resultat!!!! :D stolt :D

Max har köpt mopedbil :D så åker ofta med honom och igår fick jag tom köra den!! fan va kul de var!! de ska minsann göras om! Jag har köpt ett nytt marsvin, Runa heter hon, en jätte söt buff!

I lördags var jag på utställning de gick super. Pantomim blev BIS 1 Pet junior KM, sen blev han BIS pet 4 km! och Kenji blev BIS 2 pet KM! :D Glad matte!

Måste tänka ut va ja ska ha med för marsvin till Kista i januari! 

Är med Ida just nu, en jätte snäll tösa bit i min klass.

Jag längtar till CFK, få träffa Tobbe och alla andra underbara 4H människor! sen februari där jag ska dömma pet KM i norrort! ahhh!! 2010 kommer bli värlsdbäst!!

Puss från mig

Ovido - Quiz & Flashcards