Alla inlägg den 14 november 2009

Av Anna - 14 november 2009 20:00

vissa kilalr gör mig förvirrad, en kompis i klassen, säger att jag är en jätte bra vän, men han vill äsga sanningen till mig så sa jag men sanningen om vad, så sa han, om vad som känns jobbigt och sånt. och jag bara vadå? jag är bara mig själv, och jag vill verkligen inte va nått annat. så man får acceptera mig för den jag är! Han bara "ja de e bra att du är dig själv men jag måste ändå berätta sanningen"

Jag fattar inget, han vill vänta tills på måndag med att berätta. men berätta vad?

Ibland blir man väldigt förvirrad.

Nåväl, i dag har jag och Nelly varit på brukis och tränat, det gick super bra. Nelly är såååå duktig!!!! Jag är sjukt stolt över min underbara hund. Sen åkte vi till Yngve och Lilian <3 gud vad jag saknat dessa gamlingar. Hade Nelly med mig och Yngve blev förälskad (vem blir inte det ;) Hon skötter sig utmärkt!

Tack och hej leverpastej

Ovido - Quiz & Flashcards