Alla inlägg den 6 november 2009

Av Anna - 6 november 2009 18:56

  

Nu har jag verkligen satt mig in i de här med fåglar, har tom hittat precis vilka jag vill ha, måste ju även skaffa en bur men de är inte så svårt ;) Det stora problemet är föräldrar. hur ska man övertala dem? Jag tänkte sätta mig och diskutera detta med mamma imorgon på väg till brukis. jag måste ju lära mig om fåglar om jag ska ha en djuraffär så varför inte ta chansen och lära känna dem genom att skaffa två egna, de är ju LÄRA GENOM ATT GÖRA! som 4H går ut på ;) så då blir det liksom 2 i ett ;) Jag anser i varje fall att genom att man skaffar ett djur så läser man automatiskt på mycket om det djuret och ffår dessutom egna erfarenheter och jag vill att min djuraffär ska gå ut på KUNSKAP FÖRE GULL! Alltså att jag som har affären och även om ja har nån anställd ska vara mycket kunniga och ska kunna hjälpa kunden i ett väldigt brett sortiment! Jag vill även att vi förmedlar RÄTT kunskaper och inte bara snackar en massa skit!

Nu har jag skrivit av mig för idag ;) Önska mig lycka till med fåglarna puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards