Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Anna - 26 juli 2010 21:13

Idag sov jag till 9.30 sedan åkte vi in till ystad och då åkte mamma och pojkarna lilla tåget medans jag och Nelly njöt av en runda på stan! Vi gick genom gågatan, det var massor av turister och hur mycket folk som hälst som hade hundar med sig och Nelly skötte sig utmärkt! det var 2 pudlar som gjorde utfall mot henne men hon var så himla duktig, blev lite låg ett kort tag men sedan gick hon som vanligt igen! Min underbara hund <3

Vi gick ner till Jalla Jalla och åt Kykling/falafel rulle :) Nelly och jag delade. vi satt på en bänk och hon satt så sött brevid mig man fick se många folk med leende på läpparna. Jag är så stolt över min söta hund :D

När jag kom hem så bestämde jag mig öfr att prova rida Ruste, en häst som vi har på sommarbete här. Det gick jätte bra, han är en travare och jag var inte riktigt berädd på hans snabba trav! Gud vad det gick undan! Men härligt var det! har inte ridit sen förra sommaren då ja provred en ponny.

Sedan tog jag och Nelly med oss en skål och gick o plockade körsbär. Härligt!

vi har haft en undebar dag :D <3  

Ovido - Quiz & Flashcards