Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Viljan

Av Anna - 27 maj 2010 15:37

Jag vill så mycket just nu! jag vill vara 18 jag vill ha körtkort, bil och mycket pengar. Jag vill bo nära Mari, janette och Patrik så att vi kan träna hundarna ihop, promenera ihop och samåka till brukis. Jag vill kunna vara fri och jag vill kunna köra till brukis själv och träna Nelly utan att ha en mamma som står och stampar medans man tränar. jag vill kunna köra och handla om de behöv och jag vill ha ett eget rum som tvätt stuga så jag slipper alla mammas lakan i vår tvättstuga, man får nackont av att tvätta... Jag vill mycket men hur vet man att man kan få fram sin vilja och jag vet att allt inte går att fixa men vissa saker går att föändra, de är framtiden som avgör.

Nelly fick tosseryck idag!! hon brukar hoppa upp på köksoffan i fullfart när hon e glad vilket hon även gjorde idag när jag kom hem. jag gick till andra sidan bordet då hoppar hon upp på bordet och springer och hoppar upp i min famn! Jag älskar denna hunden <3 men hon har nog seprations ångest! Hon brukar aldrig gå upp på bordet!! Jag skällde på henne men jag kunde inte bli arg, så jag började även att skratta ^^

OBS! Min hund är den bästa och vackraste i världen <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 20 mars 2011 12:24


Mockar marsvin burar just nu och har precis diskat alla skålarna. Nelly och jag var på promenad i morse och herre gud vad härligt det var efter mockningen ska vi ut igen och sen ska jag göra ansiktsmask och ta hårinpackning. PÅ tisdag är operatione...

Av Anna - 20 mars 2011 10:02

I torsdag var jag i Djurparken och hade teknik kurs. det var otroligt roligt här kommer bilder som Fotografen Alf jönsson tagit :D                ...

Av Anna - 17 mars 2011 19:50


När man ger upp hoppet om att klara detta.   Tur att de finns några ljus glimtar i en liv <3    ...

Av Anna - 14 mars 2011 21:43


Har varit på en otrolig helg i stokcholm med 4H och jag var med på Riksfinalen för första gången. Jag visste inte särskillt mycket om vad det gick ut på och man fick inte så mycket info men det gick ju ändå. vi kom 11 av 12 men vad gör det vi hade ju...

Av Anna - 10 mars 2011 21:04

Sammanfattning om allt som hänt mig sen olyckan för er som inte hängt med riktigt. Jag trillde av en häst och bröt nyckelbenet den 27/7-10, åkte in till ystad där dem sa att jag skulle komma tillbaka om en vecka igen... sen skickades jag hem och...

Ovido - Quiz & Flashcards